12 Aralık 2010 Pazar

kışın nefesi



yazdan kalma günler uzun zamandan beri devam ediyordu.sıcak havalar nihayet son buldu.bulunduğumuz yerdeki çevre dağlar bembeyaz oldu.bugün polen çekmecelerini taktım. iki gündür rüzgar soğuk soğuk esiyor.
bizim ufaklıklar geçen gün hoplayıp zıplarken karyolayı kırmışlardı.enişte karyolayı tamir ediverdi.hayatta kaza eksik olmuyor.kahve değirmenini çevirirken değirmenin kolu gözlüğümü kırdı ve gözüme bir cam parçası kaçtı.neyse ki az sonra parça kendiliğinden çıktı.yeni gözlük için devlet hastanesine gittim.orada mustafa büyüktahancının oğlunun da gözüne yabancı cisim kaçtığını öğrendim.iki gündür hastanedelermiş.




hastane çıkışında telefonlaştığımız, yeni tanıştığımız adaş abdullah ziya beyle yüksekokulun önünde buluştuk.hal hatır, arı derken çaylar yudumlandı ve sıcak bir sohbet ortamı oluştu.aslen kastamonulu olan abdullah bey artık fethiyeli olmuş.iki devlet memuru, iki arıcı tekrar görüşürüz diyerek ayrıldık.



2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Nazlı şahsınızda tüm hastalara geçmiş olsun dileklerimi iletir en kısa zamanda eski sağlıklarına kavuşmalarını dilerim.Arılarınızında kışı kayıpsız şekilde atlatmalarını diler saygılar sunarım,herşey gönlünüzce olsun.

Unknown dedi ki...

abdulluh hocam seni tanımaktan ben de çok mutlu oldum ilk fırsatta biz de iaoeyi ziyaret gerçekleştireceğiz:)
havalar birden soğudu dün bir ara arıları kontrole gittim ara bolmelerini yerleştirdim,arıları ilk defa küme halde gördüm İnşaallah bahara sağ salim çıkarlar